De Selectie trefzeker in de Westfriese Zaken

De Selectie trefzeker in de Westfriese Zaken

De creatieve en trefzekere aanpak van De Selectie

Deze week verscheen de nieuwe editie van Westfriese Zaken met als thema “arbeidsmark”. Dit was voor ons een mooie kans om te laten zien hoe doeltreffend het concept is dat wij inmiddels alweer ruim een jaar geleden zijn gestart. Het is een goed verhaal geworden, met mooie foto’s en sterkte quotes van een aantal van onze tevreden klanten.

 

Maak het verschil met arbeidsmarktcommunicatie

‘Een onderscheidend, duidelijk en realistisch imago zorgt ervoor dat werkgevers precies die medewerkers aantrekken die zij nodig hebben. In de markt is dan ook een duidelijke tendens gaande die laat zien dat arbeidsmarktcommunicatie steeds belangrijker en bekender wordt. Dit is voor werkgevers van doorslaggevend belang voor een goed imago. In de huidige krappe arbeidsmarkt maak je met krachtige en onderscheidende arbeidsmarktcommunicatie het verschil. Bedrijven in de regio zetten dit dan ook steeds vaker in bij het vinden van personeel’, vertellen de drijvende krachten achter De Selectie, Patricia van der Meij de Bie en Michiel Martens.  Lees het hele artikel.