Arbeidsmarkt en recruitment nieuws - De Selectie

Recruitment nieuws

Op de radar bij talent!

09 apr 2019 | 0 reacties

De Selectie heeft een onderscheidende manier van recruitment op de markt gebracht: Radar Recruitment. Wij geloven dat recruitment veel meer omvat dan alleen het invullen van vacatures. Met deze vernieuwende dienst bieden we een effectieve mix van recruitment en arbeidsmarktcommunicatie, van job branding tot employer branding. In Radar Recruitment komt alles samen! Iets wat je […]

Lees verder…

Google for jobs!?

04 apr 2019 | 0 reacties

Welke vacatures komen bovenaan de zoekresultaten voor Google terecht? Wij hebben goed nieuws, het zijn namelijk niet meer de bedrijven met het grootste advertentiebudget. Google for jobs geeft iedereen gelijke kansen, mits je de regels van Google kent. Het is niet of maar wanneer Google for jobs wordt uitgerold in Nederland. Het helpt om nu al […]

Lees verder…

Centrale verdediger gezocht!

02 apr 2019 | 0 reacties

Ik was toch even nieuwsgierig of Marc Overmars al nieuwe vacatures heeft opengezet op de website van Ajax. Maar nee hoor, nog niks…Toch zal het niemand verbazen wanneer er na dit seizoen meerdere spelers zullen vertrekken. Over een week speelt Ajax tegen Juventus, weer een ideaal moment voor de spelers om zichzelf in de kijker […]

Lees verder…

Nooit meer een vacature: Een trilogie (3)

07 mrt 2019 | 0 reacties

“Van vacature naar een eigen talentpool” Elk bedrijf een eigen talentpool met daarin mensen die bij de organisatie passen en mogelijk interesse hebben om daar te komen werken, op de korte of lange termijn. Hoe je daar komt? Wij nemen je graag mee op onze route. Inmiddels zijn wij aangekomen bij het laatste stuk, de […]

Lees verder…

Nooit meer een vacature: Een trilogie (2)

07 feb 2019 | 0 reacties

‘Van vacature naar een eigen talentpool’ “Een Talentpool? Employer branding? Dat is niks voor ons hoor, dat gaat veel te ver voor onze organisatie. Wij hebben gewoon af en toe een vacature die moet worden ingevuld, verder niet al te veel poespas.” Wij horen dit vaak, met name bij het MKB. Wat doe je dan […]

Lees verder…

Nooit meer een vacature: Een trilogie (1)

07 jan 2019 | 0 reacties

“Van vacature naar een eigen talentpool” “Een talentpool? Employer branding? Dat is niks voor ons hoor, dat gaat veel te ver voor onze organisatie. Wij hebben gewoon af en toe een vacature die moet worden ingevuld, verder niet al te veel poespas.” Wij horen dit vaak, met name bij het MKB. Wat doe je dan […]

Lees verder…

workshop-De-Selectie-945x576

14 december: Workshop vacaturetekst schrijven

19 nov 2018 | Reacties uitgeschakeld voor 14 december: Workshop vacaturetekst schrijven

Een vacaturetekst is voor velen de eerste kennismaking met je organisatie. En dus wil je een goede eerste indruk achterlaten. Een mooie gelegenheid om employerbranding toe te passen. Maar hoe doe je dat het best? Op vrijdag 14 december geven wij weer een kosteloze workshop en gaan wij aan de slag met onderstaande tips! Een goede vacaturetekst […]

Lees verder…

Doeltreffende wervingsavond bij Jumbo Monique

05 okt 2018 | Reacties uitgeschakeld voor Doeltreffende wervingsavond bij Jumbo Monique

Jumbo Monique opent in Heerhugowaard een nieuwe vestiging en in december hebben zij 100 hulpkrachten nodig. Hoe kom je in korte tijd aan zoveel goede nieuwe medewerkers? Samen met het team van Jumbo hebben wij een doeltreffende strategie uitgestippeld waarmee wij deze 100 hulpkrachten willen gaan treffen. Letterlijk en figuurlijk! Na een succesvolle videocampagne hebben wij 60 […]

Lees verder…

De Selectie trefzeker in de Westfriese Zaken

01 okt 2018 | Reacties uitgeschakeld voor De Selectie trefzeker in de Westfriese Zaken

De creatieve en trefzekere aanpak van De Selectie Deze week verscheen de nieuwe editie van Westfriese Zaken met als thema “arbeidsmarkt”. Dit was voor ons een mooie kans om te laten zien hoe doeltreffend het concept is dat wij inmiddels alweer ruim een jaar geleden zijn gestart. Het is een goed verhaal geworden, met mooie […]

Lees verder…

Verleiden, verrassen én verbinden!

15 sep 2018 | Reacties uitgeschakeld voor Verleiden, verrassen én verbinden!

Het talent heeft het voor het uitkiezen, dus een verleidelijke doelgroepgerichte benadering met verrassingselementen zorgt ervoor dat je een streepje voor hebt op de concurrent. Niet alleen op de externe arbeidsmarkt, maar zeker ook intern bij het binnenhouden van dat schaarse talent. Momenteel moet de focus worden gelegd op de meer duurzame middelen waarmee het […]

Lees verder…